Cosmopolitan and Universal

To set up this election campaign is my Job.
I put on righteousness as my clothing; for justice is my robe and my turban,
with reference to the current international version.
I am not a christian. I am not a jew. I am not a muslim. I am not a hindu. I am not a buddhu.
It is for goodness good enough for the whole world and EU,
For Me and for You.

Friday, June 4, 2010

Mitt beslut.

KSP skall lanseras som ett oberoende alternativ till de övriga aktörerna på den politiska scenen i Sverige.
KSP skall spela en dominerande roll i utformningen av Sveriges politik.
KSP skall på kosmopolitiska villkor erbjuda ett tryggt och bekvämt boende och omhändertagande i Sverige och vara en pålitlig värd, väktare och vårdare på svenska villkor.
KSP skall på svenska villkor försäkra ett tryggt och bekvämt boende för svenska medborgarna utomlands.
KSP skall se på sitt förvaltningsinnehav av nationens intressen som ansvarsfullt och långsiktigt.
(Personliga överväganden: Värt att tänka på under processen)
Jag skall inte blanda mig i händelser enkom för att få uppmärksamhet och skapa rubriker.
Jag skall inte bjuda över andra för att vara populistisk eller opportunistisk.
Jag skall inte låta mig mutas.
Jag skall inte låta mig skrämmas.
Jag skall inte gifta mig med en "KFU(C)K antioxidant" för att bli valbar till Presidentämbetet.
Dock ska jag, när jag väl är vald till President, leva med en kvinna av folket konstant i ett stånd av en väl avvägd ekonomisk och psykisk balans,
- med hon med det optimala kroppsliga matematiska gyllene snittet,
- med hon med en harmonisk röst i tal och sång symboliskt även för livets harmoni,
- med hon med synliga gener av exklusiv anatomi och fysik,
- med hon med en kraftig emission av kemiska feromoner av otrolig inverkan,
- med hon med perfekta läppar som väcker i första hand ett intresse för smak som ligger i husmanskost och förfinad mat,
- för att hon är av naturens biologisk börd och signalerer organiska afffektioner som vid beröring frigör oxytocin i kroppen,
- vilket är ett "lugn och ro"- hormon.
Det ska framgå tydligt att jag är en realist.
Jag är ju Nordbo och Jag är en psykha.

No comments:

Post a Comment